What's going on? #Flóra

Hol is kezdjem? Hosszú volt ez a hét!

Repülés előtti malackodás :)

Vasárnap még izgatottan féltünk a repüléstől, de estére már szinte el is felejtettük, hiszen mindenki új családot kapott. Új család, új szokások, más nyelv.
Én Klaudiával kerültem egy családhoz, akik nagyon kedvesek voltak, mindent elmondtak amit tudnunk kell. 2 kutya is lakik a házban(egy kis drótszőrű keverék, és egy border collie) akik teljesen furcsán viselkednek számomra, úgy ülnek a kanapén mint az emberek, vagy fent áll a kisebbik a kanapé tetején, és onnan nézelődik, mert neki épp ott jó, ahol van, miközben a másik depresszív állapotban fekszik az ajtó előtt. De imádják ha simogatom őket, én pedig szívesen teszem, mert már nagyon hiányzik a saját kiskutyám.
Az első néhány napra egy nagyon kicsi szobába kerültünk, mert nem mi voltunk az egyedüli diákok, rajtunk kívül még 6 diák lakott a szálláson, jelenleg most csak 3 diák van rajtunk kívül, közülük 2-en érkeztek tegnap este. Na de, szeptember 13.-án már sikeresen foglaltuk el új, és tágasabb szobánkat a ház legfelső szintjén.





A munkáról röviden; Én a gyakorlatunkal foglalkozó központban dolgozom, segítek összeállítani az üdvözlő csomagokat, utazási irodákat,- iskolákat keresek, és foglalom őket excel táblázatba, stb.
Mindenki nagyon kedves a cégnél, segítenek bármiben, ha problémába ütközöm.
De ezt nem olyan érdekes olvasgatni.
Napi tea azért mindig meg van!


Pénteken a csoporttal pubozást terveztünk, amiből végül a Brighton Pieren sétálgatás, beszélgetés lett. Klauval mi úgy döntöttünk keresünk azért valami jó kis helyet, de csak ketten indultunk útnak, mert mindenki kihullott a sorból a következő napi Londoni kirándulás miatt, de kemény mag mindig van, na ezek voltunk mi ketten. Benéztünk egy pub-ba, nekem a kedvencem lett, tetszik a maga kis hangulatos módján, mert nem túl nagy a hely, de abszolút megfelel a célra.





17.-én szombaton kora reggel a program London néhány nevezetességének megtekintése volt. Még épp hogy csak leszálltunk a Victoria-n a vonatról, már akkor beleszerettem a környezetbe, ahogy az utcán sétáltunk, ez csak fokozódott. A Buckingham Palota és a St. James Park valami fantasztikus volt. A park tele mókusokkal, akik jönnek mennek ott az emberek között, illetve ha valaki elővesz bármi ételt, abban biztos lehet ha 100 galamb nem jelenik meg körülötte, akkor egy sem.
Egy szóval, fenomenális ez a környék, nagyon imádtam!
A Trafalgar Square-t is láthattuk egy futó pillantásra, majd megérkeztünk nem sokkal később a London Eye-hoz is. Amikor az ember fel ér a tetejére a kis kapszulájában, az valami elképesztő, mintha csak a világ tetejére érne fel, és úgy érzi nincs ennél magasabb pont. (pedig van :D)
Mint a villám rohantunk, mert jegyünk nem csak a London Eye-ra, hanem egy hajókázásra is volt a Temzén. Nem vagyok híve a hajókázásnak, de ez igencsak felülmúlta az elvárásaimat, sőt mi több, szerencsénk volt látni a Tower Bridge-t felnyitott állapotban is.
Végül pedig míg mindenki bent volt a Madame Tussaud-ban, 4-en nyakunkba vettük a Regent Park-ot, és beálltunk a mókus örsbe :)
Így telt röviden, tömören az elmúlt idő. Mindenki meg nyugodhat otthon, nem unatkozunk!!xx Flóra

 



 

 



UI: Illetve a mai nap sem telhetett el jó cselekedet nélkül, míg az ebédszünetemet töltöttem, láttam egy hajléktalant egy bolt előtt ülni 2 kutyával. Nem gondolkodtam egy percig sem, hogy csak elsétálok mellettük, bementem  a boltba, és vettem nekik néhány dolgot.



Segíts másoknak, sosem tudhatod TE mikor szorulsz segítségre!! xxx


- Szalai Flóra


London, szombaton újra érkezünk!!!



Megjegyzések

  1. Flóra, büszke vagyok a nagylelkűségedre, igazi humanitárius cselekedet. Megdöbbentő, hogy milyen sok a hajléktalan ember erre, fiatalok, idősek, nők, férfiak. Az itt élők nagyon toleránsak velük.

    Remélem most szombaton is hasonlóan fogod élvezni a londoni kirándulást. Sok szép program vár ránk. TRM

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

- Vanessza 👯

OMG