Már több mint egy hete itt vagyunk Brightonban, és én minden egyes napját élvezem az itt létnek. Kezdetben féltem, hiszen mégis csak egy teljesen idegen családhoz kerültünk, valamint egy teljesen - már összeszokott - idegen munkakörnyezetbe. 
Szerencsére nem volt semmi okom a félelemre. Vasárnap (09.10.) megérkeztünk Brightonba, és taxival elindultunk a családjainkhoz. A mi családunk volt az egyetlen, akik nem vártak otthon minket, mert éppen Spanyolországban nyaraltak, azonban hagytak nekünk egy aranyos üdvözlőlapot.

A szomszédjuk engedett be minket, és maradt velünk az éjszakára. Nagyon rendes volt a fogadtatás, megmutatott nekünk mindent, hogy mi-hogyan megy a házban, stb. Kedd délután találkoztunk először a családdal, akik nagyon kedvesek voltak velünk. Minden nap főtt vacsorával várnak minket: ezek általában finomak, vannak amik kevésbé, de összességében meg vagyok elégedve. A szobánk szép tiszta, a fürdő is rendben van. 

Brighton gyönyörű város, nagyon tetszik. Nagyon szép épületek, és buszok vannak itt.


Royal Pavilion
A munkahelyem is nagyon jó hely. Egy nyelviskolában dolgozom, szóval rengeteg diák megfordul ott egy nap alatt. A főnököm nagyon rendes, mindig segít mindenben, és ha esetleg valamit nem értek akkor teljesen érthetően elmagyarázza. Szinte mindegyik munkatársam más nemzetiségű, vannak lengyelek, brazilok, spanyolok, stb. Nagyon sokszínű a kis csapatuk, és örülök hogy pár hétig én is színesíthetem. 
A parton még egy magyar zászlót is találtunk

Hétvégén Londonban jártunk, és meglátogattuk a Buckingham Palotát, a St. James Parkot, Madam Tussauds Múzeumot, London Eyet, stb. Nagyon élveztem, hiszen ezelőtt még nem voltam a városban. Nagyon szép dolgokat láttunk, egy élmény volt.

Kenyér Kriszti

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

- Vanessza 👯

OMG