Fordítva

Nos.
Mióta itt kinn vagyunk, elég sok mindenbe belebotlottunk. Nem is véletlen, hogy ezt a címet adtam.
Itt MINDEN fordítva van. Mégha nem is minden de van egy pár dolog. Például:
Közlekedés
"Nézz jobbra" Hát persze, hogy jobbra nézz.  Nekem nem is az volt a furcsa, hogy a másik irányból jönnek az autók, hanem igencsak nagy kihívást jelentett azt eldönteni, hogy melyik oldalon kell felszállni. :D 
Én igazából élveztem azt a kis "lelki sokkot", amikor azon agonizáltunk, hogy egyáltalán melyik irányba kell hazamenni.


Kulcsok
Hát itt még a kulcs is fordítva van. Ez volt az első alkalom, amikor használnom kellett a zárat és ekkor figyeltem fel rá.

Villanykapcsoló
Ez is bezavaró kis tényező volt számomra, hogy  a villanykapcsolót is fordítva kell használni. 

A házi néninkkel nagyon jól jártunk szerintem, mert eléggé egészséges életmódot folytat. Még a bolognaihoz is salátát kaptunk ^^, Nem kell attól félnünk, hogy elhízunk :D 

Mondhatni a zöldségek igen nagy szerepet kapnak az étrendünkben, de volt rá példa, hogy egy kicsit azért kirúgtunk a hámból egy pizzaval ;) 
De azért mi is alkottunk, de erről majd a lakótársam fog mesélni ;)

Vágner Karina

Megjegyzések

  1. Karina, én még a második héten is sokszor a másik irányba akarok menni. Hihetetlenül nehéz a fordított irányt megszokni. Itt olyan high-tech van mindenütt, de a keverőcsapot a fürdőszobákban még mindig nem találták fel. Egyszer dobom magamra a hideget, majd a meleget, hogy le ne forrázzam magam, majd hogy le ne fagyjon a kezem. Ez valami angol perverzió. TRM

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

- Vanessza 👯

OMG