Dinner 
Több mint egy hete itt vagyunk Brightonban és számunkra a nap fénypontja, mikor fáradtan hazaesünk és a háziak már meleg, finom vacsorával vár minket.
Minden nap új angol ízeket kóstolhatunk meg.


A háziak nagyon rendesek, hiszen ha programunk van és későn jövünk haza, akkor a vacsorát beteszik a hűtőbe, vagy éppen a mi adagunkat addig nem készítik el.


Ha korán érünk haza általában együtt eszünk a családdal. Vacsora után még beszélgetni szoktunk és sok új érdekes dolgot tudunk meg a családról és mi is mesélünk magyar szokásainkról és ételeinkről. 

"Hol itt eszünk, hol ott eszünk,
 De a legjobb mikor otthon eszünk.
 Jöhet meki és kínai ebédre,
 De jobb a házi néni főztje.
 Irigyelhet bárki érte,
 De ennénk már húslevest izibe."



Kléman Zsanett, Dömötör Réka, Kiss Krisztina

Megjegyzések

  1. Ha húslevest nem is, de ma először ettem levest mióta itt vagyok, ez pedig kukoricaleves volt. De olyan éhes voltam és fáztam, hogy kifejezetten jól esett. Ez volt a vacsora. Én erről verset írni nem tudok, de szurkolok nektek, hogy a 3 hét alatt megkóstolhassátok a húsleves angol verzióját.
    Holnap agárverseny? Szeretnénk sok-sok képet látni erről a tipikus angol szórakozásról itt a blogon is (habár sajnálom a kutyákat). TRM

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

- Vanessza 👯

OMG