A meseszép tenger

Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy a szállásom csak 2 percnyire van a tengerparttól. Nincs olyan este, hogy ne menjek le, és csodáljam meg. Egyszerűen imádom, és nem bírom megunni. Van, hogy kiviszünk egy pokrócot, és csak nézzük és nézzük a tengert. 
Az első napon amikor megérkeztem elég ijesztő volt, hiszen nagyon nagy szél volt. Mivel az volt az álmom, hogy egyszer eljussak a tengerhez, annyira megörültem neki, hogy egyből be is terített a hullám. 


Péntek este a lányokkal megbeszéltük, hogy kiülünk a tengerpartra, és ott beszéljük át a hetünket, hiszen az olyan hangulatos. Jól éreztük magunkat nagyon, bár a végére kicsit hűvös lett, de kibírtuk.


Vasárnap, miután megnéztük a Sea Life-ot nagyon szép napos időnk volt. A Brighton Pier-en van egy olyan lehetőség, hogy ki lehet feküdni a napozóágyakra, és onnan lehet csodálni ezt a gyönyörű tájat. Természetesen mi kihasználtuk ezt a lehetőséget.


Otthon anyáéknak azt mondtam, bármi lesz, én bele fogok állni a tengerbe. Természetesen ezt meg is tettem Szerintem nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, hogy HIDEG volt. 



Fájó szívvel fogom itt hagyni, ezt a gyönyörű tengert. 

- Schneider Lilla :) 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

- Vanessza 👯

OMG