12. szeptember, 2017

A mai napon reggel 9-re mentem dolgozni. Nagyon pontos voltam, olyan angolos. Amint beértem már kaptam is munkát a menedzseremtől. Árajánlatokat kellett kérnem különböző helyekről. Nagyon élveztem, hiszen azért ezt egy elég komoly feladatnak éreztem. Volt egy órás ebédszünetem, és megtapasztaltam, hogy az előre elkészített ételek itt mennyire borzasztóak. Aranyosak a munkatársaim, mert rendeltek két nagy doboz fánkot, és azt mondták, hogy annyit eszek belőle, amennyit csak akarok. Isteni finom volt.
Imádom az irodánkat, ugyanis ha kinézek az ablakon, pont rálátok a tengerre és a városra. Délután egy olyan feladatot kaptam, hogy az önéletrajzok alapján fel kellett vinnem az embereket a Haybury adatbázisába.
A családtagok nagyon aranyosak és segítőkészek. Egy anyukával élünk, a lányával és a kiscicájukkal. A cica nagyon nem kedvel minket, mert mióta ott vagyunk, soha nincs otthon. A szobánk nagyon kis családias. Egy emeletes házban lakunk, de a mi szobánk a földszinten helyezkedik el. Első nap elég hűvös volt, így a hölgy nagyon aranyos volt, mert minden este bekapcsolja nekünk a fűtést.
Vacsora előtt lementünk a tengerpartra sétálni egyet, ugyanis meg lett beszélve, hogy minden este 8 órakor van vacsora. Élvezzük, hogy a háztól csak 2 percnyire van a tenger, és akkor megyünk le, amikor csak akarunk. Annyira imádom a tengert, az illatát, hogy akár órákat el tudnék lenni a parton. Nagyon érdekes dolgot fedeztünk fel a parton. Rengetek padot találtunk egymás mellett, amik feketére voltak festve. Mikor megláttunk a padon egy csokrot rájöttünk, hogy ezek síremlékek. Elég hátborzongató volt ezt látni.
A mai vacsora mennyei volt. Sült kolbászt ettünk krumplipürével, sülparadicsommal, és paradicsomos babbal.

Nagyon várom a holnapi napot, az újabb kihívásokat. 

Lilla :) 

Megjegyzések

  1. Abból itt akad bőven. De ezért jöttünk, hogy ezeket leküzdjük, és már neked is sikerült jó párral megbirkóznod. TRM

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

- Vanessza 👯

OMG